miercuri, 5 mai 2010

Oda barbatilor

Astazi cit am mers in taxi pana la lucru, am ascultat la radio despre ziua barbatului in Romania. Frumos. La noi parca nu este asa ceva. Si daca tot e ziua barbatului (nu conteaza unde), atunci mi-am zis sa scriu ceva frumos despre EI. Despre cei care ne maninca zilele, si ni le fac mai frumoase :)

Astazi, vreau sa le spun multumesc barbatilor din viata mea, pentru ca exista, ca imi sint alaturi de mine, sau au fost, pentru ca vor aparea in urmatoarele zile/luni/ani... 


Ii multumesc taticului meu, pentru dragostea de sine si demnitatea cultivate pe parcursul anilor. Te iubesc, taticu... Si mi-e dor :(


Fostului meu sot pentru ani de dragoste si clipe frumoase. Ai fost unul dintre cei mai importanti barbati in viata mea. Be happy!


Nu am un frate de sange, am unul self-declared :) Ii multumesc pentru faptul ca este alaturi de mine in momentele cele mai grele. Hopaidiridincik, mersi ca esti :)

Nepotului meu, care este un barbat adevarat, cu comportament si gandire matura la cei 14 ani ai sai si care imi pune cele mai haioase porecle :) Matusha-cu-brindusha te iubeste, Petrica :)


Mersi vecinului care zambeste rusinos si-mi ridica dispozitia de fiecare data cind il vad :) ; Sefului meu, care e unul din putinii barbati care ma poate pune la punct si care este un fel de energizer si forta de miscare pentru dezvoltarea mea profesionala :) ; Colegului meu care are o parere personala la fiecare subiect si care este un exemplu de dedicatie profesionala; prietenilor de pe FB, colegilor de pe odnoklassniki, colegilor de la hospice din Romania si Marea Britanie, care in afara de ajutor in FR mai sint si prieteni adevarati; voluntarilor si sustinatorilor hospice "Angelus", care ma motiveaza si ma inaripeaza; tuturor barbatilor din viata mea - va multumesc ca sinteti!




In poza este Petrica :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu