vineri, 4 aprilie 2014

А ты меня любишь? Ага!



Stăteam eu mai dăunăzi în ogradă, cu o cărțulie după lucru și ascultam în paralel cum ciripesc păsările, cum mai sfătuie mamele, pe cine din medicii noștri de familie de pe sector îi timpul de dat afară, cui treb de dat un 50 de lei, și altele din astea. În fața scării este zona de joacă pentru copii, unde dacă nu se cațără nici un jlob cu inomarka, ap ei fac păscuțe din nisip sau se dau în scrînciob pațanashii de pe raion după un joint.

Eu timp de vreo oră cît am stat pe bancă, știu deja că Vadimaș are 4 ani și o avut scarlatină recent, că Sofica are 3 ani și 4 luni și e păzită de mămica ei ca pe-un boț de aur, nici la grădiniță nu merge să nu prindă vreo zarază, de asta n-au probleme, și că Glebușka tare iubește mîncarea de la McDonalds, unde-l duce tat-so în fiecare sîmbătă (ziua cînd Glebușka vapshe îl vede pe tata lui). Tata lui Glebușka în genere e temă aparte. Simt că-i bun om și nu degeaba o lepădat el femeia.

La un moment dat, prind un fir de conversație. Glebușka s-o apropiat de Sofica și îi spune pe un ton taaaaare tare rușinat:

- Vlei să fii iubita mea?
- Ei… nu se poate
- Da ci?
- Mămica o zis că asta nu-i frumos
- ….. vlei să fii iubita mea?
- Vadimka plimu o zis
- Shi?
- De iubită
- Da eu vleu a mea
- Mămica o zis că eu pot plieteni da nu s poate iubită

Po hodu Glebușka n-o fost chiar de acord cu părerea mămicăi, ori l-o afectat că Vadimaș o fost primul… după schelălăitul care o urmat în ogradă eu deam n-am mai înțeles totul, dar am prins momentul cînd el s-o uitat la Sofica…. Luuuung-lung… cu dragoste… și cînd i-o f*tut o căldărușă! Drept în frunte!
 
La bocetele Soficăi s-au adunat vecinele mele care stau de gardă la scară, mămicile panicate, niște cîini care s-o gîndit că e vesel de schelălăit împreună, și la toată nunta asta un oaspete al capitalei cu numere de Soroca încerca să se urce pe gazonul nostru proaspăt greblat.

Prietenia asta între băieți și fete îi strannîi predmet… vrode bî este, da vrode bî net…


0 comments:

Trimiteți un comentariu