luni, 24 martie 2014

Calul lui Harap Alb


  • Noroc! Gata lucru pe azi?
  • Da, cu greu, dar gata… ce planuri pe diseară?
  • Da ai sheva? 
  • Nu, da știu cine are. 
  • Ap dar hadem. 
  • Dap G.? Nu ieși cu dînsu azi?
  • Dă-l, fa… hai să ne vedem că am să explodez dacă nu-ți povestesc!
  • Hai dar în jumătate de oră la X. Pup!



Eu odată cu sosirea primăverii tot mai des mă gîndesc la stereotipurile din creieri, ai mei și-ai altor femeie. Într-un fel oarecare, am fost influențată și de un șir de postări, a Dianei, Năsticăi, Angelei, și chiar și-a Soacrei Mici. Așa, dintr-un articol în altul, m-am pus pe gînduri. Ce cată o femeie deșteaptă? Da una proastă? Da în general, ce caută femeile estea?! 

Am un cîrd de cunoscute, prietene, amice, frumoase de mama focului! Deștepte, cu studii superioare (minimum), cu very good job (prosta job, nu se tem de blowjob, pot face un handjob, și chiar și cu handmade-uri în zestre). Și iaca stau ele, așa perfecte,  singure-singurele. Și se plîng că… și-ar dori pe cineva alături. Nu că s-ar simți incomplete, dar ar vrea să adoarmă pe umărul cuiva noaptea, și să poate face-un borș roșu la un suflet drag. 

Plîngem la un pahar de vin, dansăm într-o vineri noaptea pînă zguduim creierii de tot, și de luni oftînd așteptăm mai departe Harapul Alb. Minimum. Pentru că un suflet bun dacă se apropie, cu cele mai frumoase intenții, noi îi punem în frunte sticker “looser” și tusim mai departe. Practic, noi jisăm la hren paimi shi. Periodic ne dezbatem din ritm cu vreo poveste de iubire plină de pasiune, care de fiecare dată începe “Fetelor! Asta-i el!” și se termină în vreo 2-3 săptămîni cu “Blya. Ce greblă. Cine merge la Spălătorie să bem?”

Asta tăt pîn la o bucată de vreme, cînd înțelegi că de fapt… Harap Alb îi looser. El îi looser pe lîngă calul lui. Și vapshe, fără cal avea să zdohnească în prima jumătate de zi de trip eroic. Fără cal, frienzi, Crăiasa Albinelor și nu mai știu cine, lui Harap Alb nu-i dădea fata împăratului împăratul fata cît pururea! 

Ap eu m-am gîndit că trebuie cîte-un cal năzdrăvan. Care să servească drept transport terestru și spațial pentru fluturii din stomac, protector de cele rele, creierul deștept din cuplu (hai să recunoaștem, calul era mai deștept ca stăpînul!). Un cal, care să-l hrănești cu ovăz fiert în lapte dulce și să-i dai o baniță de jăratic pe zi, să-l speli cu apă ne-ncepută în fiecare zi… ehh, femeilor! Ce Cal Năzdrăvan v-ați mai face! Dar tre să poți să-l identifici din herghelie… și tre să investești dragoste, timp, grijă, să-l faci năzdrăvan… Da unele din noi jă n-au răbdare, așa-i? Da unele din noi jă vor tăt ideal și de-odată și brusc, ca peste 3 zile să lepede idealul și să plece-n lumea mare după un dodik care-ți roade creierul cu lingurița, așa-i? Da noi jă nu știm ce vrem, așa-i?

Complicată treaba asta... tare complicată... și măcar de-ați fi unele din voi Fete de Împărat Roșu ori Verde... 


"Și daca mă vezi așa de jigărit, este că n-are cine să mă hrănească ca el [Împăratul]. Astăzi, uite, de m-ar îngriji cineva cum să-mi priiască mie, în zece zile m-aș face de nu m-aș da pe zece ca d-alde ăștia."


Ehhhh! Tygydym-Tydgydym! ^_^



0 comments:

Trimiteți un comentariu