luni, 4 iulie 2011

ce fignea.




Mi-am pregătit o listă cu teme de discuţii. Am lustruit monitorul şi am găsit toate pozele tale ca să-ţi văd zîmbetul în diferite ipostaze, ca să înţeleg ce va însemna el cînd ai să-mi zîmbeşti mie. Am violat Google şi am găsit ce interese ai, după care m-am documentat ca pentru examen, ca să pot să-ţi fiu interesantă. Cred că dacă mă sunai, la „bună ziua” eu aveam să explodez cu un discurs, ca la examen, cînd spui profului tot ce ştii şi uiţi complet întrebarea din bilet. Probabil, e bine că nu m-ai sunat. Aveai să te sperii...

Am avut nişte aşteptări. Induse probabil de imaginaţia mea. Am avut nişte speranţe induse de aşteptări. Bdîsh! Deja nu am. Doar regrete. De ce nu am făcut. De ce nu am zis. De ce nu a fost şi putea fi.

Regrete de-o noapte. Vise de-o zi. Speranţe de-o viaţă.

Ştiţi la ce mă gîndesc?! La privire. Eu niciodată nu pot privi interlocutorul meu în ochi. Invidiez oamenii care pot face acest lucru. Probabil, dacă aş privi în ochi, aş putea citi mesajul real al cuvintelor, nu cel pe care vreau eu să-l aud. Dar, se prea poate, că eu instinctiv mă tem să aud sau să văd realitatea. Pînă la urmă... toţi facem o alegere. Şi eu în alegerea mea, azi cel puţin, exlud realitatea. Mie îmi place să visez. Şi să sper.




22 comments:

Oz spunea...

tare frumos ! nu am cuvinte.. kiar daca as putea sa spun citeva.. dar ma tem sa fie de prisos.

Anonim spunea...

Ghio tat as sie ghini,
privesti orizontul si o sa-ti creasca sufletul ;)

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=XqCCSD5LMEg
Amy Winehouse - You´re Wondering Now
Asculta o data la 20 minute.:-)))
Trimite-l na...n. :-)))

Anonim spunea...

Stii,m-am mai ghindit un pic si vreau sa mai adaug ceva.Daca nu i-ai spus DIRECT in fata ce simti fata de el si nu i-ai dat o sansa, sau si mai rau ,ai incercat sa o faci ca la Moldova( Adica INDIRECT) ,atunci chintati piesa asta tie.:-)))
Apropo nu am spus-o cu rau.
In ambele cazuri AJUTA pe viitor.
:-)))

Ghiocica spunea...

Mulţumesc de recomandare :)

Probabil, nu este cazul să menţionez că nu există doar alb şi negru, uneori există semi-tonuri în viaţa asta, ceea ce presupune şi prezenţa unor anumite circumstanţe.

Poate nu am avut posibilitatea să spun. Sau poate nu mi s-a oferit ocazia, de frică să nu audă ce vreau să-i spun? Nu ştiu.

Dar totul trece :) De asta noi, oamenii, mai putem trăi, putem exista :)

Anonim spunea...

Cine va "sti" daca nu tu?
Te fac fericita "Semi tonurile" ?
Poate ti-a fost frica tie si nu lui ?
"nu am avut posibilitatea","nu mi sa oferit ocazia","prezenta anumitor circumstante"
Ti-ai gasit toate scuzele fricei tale.:-)))))))
Si sigur ca totul "Trece":-)))
De asta anumiti oameni "traesc" si altii "exista"
:-)))))))

Ghiocica spunea...

Yupi-dupi-dupi-dup! Corect! :)

Anonim spunea...

ANONIMULE, adica Vadim! bune sfaturi tu dai, dar tile pentru tine atita timp cit nimeni nu ti le cere. Fara suparare

Bdishi.:-))) spunea...

:-)))
Nu am pentru ce sa ma supar.:-)))
Sa fii comod este mai Sigur dechit sa fii deplin.
Si cu asta la fel sunt deacord.:-)))
Alegerea doar i-ti apartine numai Tie.:-)))
Paca-paca.

прикиньdell.:-))) spunea...

Da,am mai uitat ceva important.
In caz daca interesul devine comun & "Sperantele de o viata" sa se indeplineasca,"regretele de-o noapte" si "visele de-o zi" inca vre-o 2-3 luni va trebui de suportat.:-)))))
Dar.....oare conteaza asta chind pot fi realizate"SPERANTELE".:-)))
Si daca el nu...Atunci nu-i ""el"".:-)))
Gata nu mai scriu si nici nu citesc blogul asta.:-)))

Ghiocica spunea...

Minţi :) ai să mai citeşti :) Şi ai să mai comentezi :)

eu spunea...

Dar daca vei recurge la acest algoritm tre sa te pregatesti sa fii Tare( Te tii in miini.)
Povestindui cine ai FOST,ESTI si vei DEVENI in aceste 2 LUNI,vei vedea chit de tare poate sa-si BATA JOC de tine in momente GRELE si atunci ce sa mai zici ?
Ceea ce ai si scris:::
"""Am avut nişte aşteptări. Induse probabil de imaginaţia mea. Am avut nişte speranţe induse de aşteptări. Bdîsh! Deja nu am."""
In schimb scapi de partea a doua:::
"""De ce nu am făcut. De ce nu am zis. De ce nu a fost şi putea fi."""
Si atunci e bine ca nu au fost:::
"""Regrete de-o noapte. Vise de-o zi."""
Ca ""Sperantele"" ramineau doar ale tale.
Tie i-ti trebuie sa duci asta in SPATE ""O viata""
:-)))

vadim spunea...

Pine la 5-6 luni de zile se va rezolva si problema cu "Privitul in ochi".
:-)))
Asta daca nu vreai sa fii o viata "Single Player"

Nu Mint.

Ghiocica spunea...

Aşa şi m-am gîndit, că ai să mai citeşti, ai să mai comentezi :)

Vadim, timpul trece, se schimbă circumstanţele. Ceea ce era actual la începutul blogului meu, cu siguranţă s-a schimbat deja. La fel şi acest post - el DEJA nu mai este la fel de actual ca atunci cînd l-am scris (la 4 iulie)

0 spunea...

Apropo intrun cuplu ale cui sunt "Momentele Grele"
nu conteaza.:-)))

P.S. Ce scriu eu este actual orichind.:-)))

Frinel :-))))))) spunea...

Aaaaa. La mine ca de obicei greu ajunge.
-Articolul din start se numea " Ce fignea "
-Cuvintul Dragoste Neconditionata si Necircumstantiala nu figureaza.
-"Sperante de o viata"( Astai fisca )
Astai gaming.( Joc cu Jucarica ):-)))))))
Eu tormozec.:-)))))))
In cazul asta da,ai dreptate.
De la 4 iulie a trecut o vesnicie.( Inca multa rabdare ai ca mai tii minte ceva.)
1000 Scuze.:-)))))))

Ghindurile Mele spunea...

Привет ! Выгнать из головы образ человека который бал рядом десятилетиями или забыть ,нереально( Самообман ) !
Счастье в повторных отношениях зависит от умения извлекать уроки из прошлого и понимания Принципа Безкомпромисности.
Несчастье,все в том же-безответственность искателя счастья.
Это если между прошлым и будущим ТОЧКА а не ЗАПЯТАЯ или еще что нибудь.( Кому это решать как не тебе ?)
Google-ключевые слова:повторный брак,причины развода.( Читать разные статьи.Взгляд психологов,церкви,народных мудрецов.:-))))
К примеру http://razvedem.web-3.ru/reviews/?act=full&id_article=2585

Good luck !

Anonim spunea...

Опять Склероз.:-)))
Описанное выше совсем не означает исключение
Романтизма,классицизма,сентиментализма & Philosophy of Gaming.
эх...яка яры ганеск еу нуштю ши...:-)))

Paca,paca.

ue spunea...

! koroN(((-:.ecap ni o-tasal ma ac atucim aec aetatuar al ienups iS!aD

Anonim spunea...

Da asa arata
Happy end ! Cu ochii barbatilor iresponsabili.
Apropo educati ei sunt nu in ultimul rind de ......:-)))))
Lasa-i sa se antreneze.:-)))
http://www.youtube.com/watch?v=IfpIJ55EVrc&playnext=1&list=PL5FC226A5CE28C58E

:*

Ши яр музикы spunea...

Палюбому ла тэц тэт асшие гини.
Дяму шинява ынвацы щава ,щинява ну.
Ну кяр ТЭТ-ТЭТ нума ди ной дипинди.

http://www.youtube.com/watch?v=Yhxb7bid-zY&feature=related

:-&%!@#$% )

Anonim spunea...

Da mie i-mi pare ca asta nu-i Vadim ci Viorel reclameaza radioul

Trimiteți un comentariu