joi, 6 mai 2010

Zambetul tau

Я как чукча - что вижу, о том и пою...

Am dormit putin asta noapte, ca aveam de finisat ceva urgent. Putin, am in vedere foarte putin - vreo ora si jumatate de somn. De dimineata alerg prin oras, pe la tipografie, sala de concert, intilniri, etc. Insa tot nu-mi ies din minte doua lucruri: Guale si zambetul tau :)

Guale (pentru cei ce nu stiu, e o piesa a Angelikai Vee - cautati pe youtube) o am in cap de cateva zile deja si tot nu ma pot opri de ascultat, da zambetul tau mi-a venit in minte ieri noaptea, si uite cu el am adormit, si cu el m-am trezit.

E straniu, ca stiu ca nu zambetsi prea des, dar atunci cind o faci, zambetul tau e molipsitor. Si tot gandindu-ma la el, zambesc si eu prosteste toata ziua :) Zambesc baietilor de la tipografie, soferului de taxi, fostului sot i-am zambit chiar (!), trecatorilor, pasagerilor din masinile ce stau alaturi in ambuteiaj, si vad ca e molipsitoare chestia asta! Toti imi zambesc inapoi :) E un virus spontan, deosebit de molipsitor, iar tu esti cel care a provocat maladia :)

O zi frumoasa sa ai!

0 comments:

Trimiteți un comentariu