marți, 4 mai 2010

Ce mi-as dori sa fac in week-end?


1. Sa merg cu bicicleta undeva in afara orashului, sa prind razele de soare si sa las vantul sa se joace in parul meu

2. Sa merg cu Zimbrii la Balti si sa invatz a shuiera cu doua degete :)))

3. Sa stau culcata pe iarba, cu o carte buna, si sa nu-mi pese de nimic altceva

4. Sa merg seara la o discoteca, unde sa ma imbat, sa dansez pana dimineata, sa ies din club cind incep femeile de servici a spala podelele, si a doua zi sa zic "Da-o naibii de seara! Mi-a placut si-am sa mai repet!" :)))

5. Sa fac felicitari sau bijuterii, sau anything handmade si free-minded cu voluntarii

6. Sa invat a conduce o motocicleta  :)

7. Sa fac ceva absolutely crazy! :))

...to be continued...

5 comments:

Denis Jardan spunea...

Eu zik ca ce tine da Balti spectacolul e garantat :) Ok dara eu bornez loc pentru tine :) si cristina ?

Ghiocica spunea...

:)))))))
davai, broneaza! :)) macar un crazy thing sa fac saptamana asta :)) sa nu zic ca o trecut saptamana fara tolk :)

2 locuri pliz :P

Anonim spunea...

Dar eu iata ma gîndesc oare ce nebunie as fi vrut sa fac si nu-mi vine nimic în cap. Poate doar sa los totul balta, sa-mi iau un bilet la avion si sa vin... vrabia malai viseaza! Asa m-am saturat sa fac lucruri care "trebuie"!

Ghiocica spunea...

Natacha, eu am facut si eu tot "ce trebuia" pana acuma :) Acuma, m-am decis sa fac pentru placerea mea ceva, ceva nou :) Asa ca... am deschis "cutia Pandorei" din mine si amu tucma ma sperii :))))

Ghiocica spunea...

Update:

am fost la Above& Beyond;

am fost la Balti, am urlat, shuierat, scandat, sarit, transpirat, excitat, distrat;

am spalat rufe, facut curat, spalat aragazu', spalat vesela, teracota din bucatarie, dulapurile din bucatarie, pervazul, nishte borcane uitate de Dumnezeu pe sub masa, am calcat rufe, si... i

nca mai am dor de adrenalina si mishcare :))))))))))

Trimiteți un comentariu