miercuri, 17 decembrie 2014

despre cum eu m-am îndrăgostit



- …și el mă sună și zice “Eu zbor la tine! Am trecut pe la magazin, am luat o sticlă de vin, de care-ți place ție, și ceva gustos la vin!” Eu stau și aștept, de 3 ori mi-am schimbat hainele pînă o ajuns omu la mine, motanul lustruia podelele cu coada, prin casă lună, în vază mere și mandarine… Karoce, intră el așa mîndru… fericit că o adus vinul meu preferat… Traminer. 
- Oi, shi klassno! Tare-i bravo el!
- Îhî. Numai că Traminer e alb. Da eu beau vin roșu. Înțelegi? Roșu.
- Mda.. și cum a trecut seara?
- Ei :) mai întrebi! Minunată a fost seara! Nu știu, a fost vinul magic, sau omul… dar a fost cea mai frumoasă seară din ultimii cîțiva ani… Sau poate cineva o presurat îndrăgosteală în sticlă la îmbuteliere… dar încă mai suntem împreună, și ne place să avem seri cu vin, deja de care-mi place mie :)



Cele mai frumoase seri le-am avut la un pahar de vin. Vin roșu. Eu nu m-am îndrăgostit de el de-odată, am început de la rose. Eram cu prietenele într-un local și pentru prima oară am avut mare noroc să dea un sommelier peste noi. A fost atît de pasional, și atît de profesionist, că din acea seară, cu fiecare ocazie eu prefer să aleg un pahar de vin în defavoarea berii. Am descoperit treptat arome, gusturi, care de fiecare dată mă făceau să simt plăcerea vieții prin fiecare celulă. 

Acest roman de dragoste cu vinul era inevitabil :) 

La edițiile anterioare ale Vernisajului Vinului eu nicidecum nu reușeam să ajung, și de data aceasta am zis că eu obligatoriu trebuie să fiu acolo! Nu pot să ratez nici master-class prezentat de către somelierul român Avram Laurențiu Achim, Președintele Federației Somelierilor din România, dar cu siguranță nici posibilitatea de a procurar cîteva sticle de vin bun la un preț mai avantajos! 

Conceptul evenimentului este centrat pe pasiune: cea aprinsă de savoarea unui vin select roșu sec, îndulcită de un vin de desert sau încinsă de un spumant incandescent, cea dansată pe ritmuri de tangou sau cea exprimată în diverse manifestări artistice.

Biletele pentru eveniment pot fi procurate online, accesând iticket.md, la prețul de 150 de lei.

Ținînd cont că eu nu am prea ieșit în ultimul timp, tare sper să văd cît mai multe fețe cunoscute pe la acest eveniment minunat! 




0 comments:

Trimiteți un comentariu