marți, 12 octombrie 2010

Tu ce valori ai în timp?


Ne pierdem timpul numărînd secunde. 
Ne pierdem timpul calculînd ce e coret şi ce nu e corect. 
Ne pierdem timpul şi el curge ca nisipul printre degete. 
Ne pierdem timpul fără să ne dăm seama de asta. ne pierdem timpul plîngînd după un om care nici măcar nu ştie că plîngi pentru el. 
Ne pierdem timpul gîndindu-ne la ziua de mîine şi făcînd planuri pentru week-end, care nu au nici o soartă de izbîndă. 
Ne pierdem timpul ascultînd bîrfe şi judecata unor vînzătoare de la tarabele din piaţă. 
Ne pierdem timpul crezînd în bîrfele acelea... 
Ne pierdem timpul în rutina zilnică, care ne-o crăm noi.
Ne pierdem timpul făcînd cursuri de „time management”.
Ne pierdem timpul făcînd listele „to do” ca să le punem în sertare şi să uităm de ele.

Ne pierdem timpul cu nimicuri, şi uităm de noi. Uităm să ne iubim. Să ne alintăm. Să iubim pe altcineva. Să mirosim toamna afumată. Să dansăm în ploaie. Să cîntăm în plină stradă pentru că asta ne-ar face chef de viaţă. uităm ce mai este bun şi rău, cu toate listele astea de „pros” şi „cons”. Noi uităm să trăim în graba asta mare. 


****

De la cineva am învăţat să trăiesc frumos. Să preţuiesc fiecare clipă, deoarece nu se va mai repeta. Să-mi dăruiesc dragostea din toată inima – aşa, de parcă ar fi ultima oară. Eu nu pot iubi pe bucăţi. Deoarece aşa am văzut că face ea. Iubeşte din inimă, trăieşte frumos, procedează corect. 

***
Iubesc fiecare clipă petrecută cu ea. Iubesc duminicile noastre. Escapadele. Iubesc să-mi amintesc cum mi-a spălat prima oară părul aşa ca să nu plîng (aveam o fobie adevărată de apă! eu chiar aveam probleme mari cu igiena personala la vremea ceea :D ) Iubesc să-mi amintesc cum mă proteja cînd eram mică. Iubesc să mă gîndesc la ea ca la un exemplu. 





***

Vreau doar să fie fericită. Să fie iubită aşa cum iubeşte.

***

La Mulţi Ani, unica, irepetabilă, scumpă, surioara mea!



Pî.Sî.
Asta-i cîntec dedicat ţie personal! Îţi dau iubirea de ziua ta! :D








1 comments:

Borin Dalutel spunea...

La Multi Ani inca o data, Elena'Nhalna!!!

Cu asa surioara si prieteni care te'nconjoara, ai "cec in alb" pentru a fi fericita muuuulti ani de acum inainte!!!!!

P.S. Vica, bravo!

Trimiteți un comentariu