duminică, 1 august 2010

Bloody Moon



Tu ai văzut vreodată luna roşie? Eu niciodată. Pînă azi. Azi am văzut luna maaare, roşie... şi aproape de Botanica. 

Mie îmi plăcea cînd mergeam noi pînă la drumul care duce la Băcioi. Era noapte, trecut după miezul nopţii, iar noi mergeam încolo ca să privim luna. Mergeam aşa tîrziu, deoarce mereu ai lucrat foarte mult, şi cînd te eliberai, atunci îmi acordai şi mie atenţie. De acolo luna se vede mare şi frumoasă. Şi ai impresia că ajunge la pămînt. Noi mergeam încolo, stăteam vreo 10-15 minute, eu mă gîndeam cît e de bine să fiu alături de tine, tu te gîndeai cît e de bine că mîine ai s-o vezi pe cealaltă, şi ambii eram fericiţi. Şi după cîteva minute de idilă mergeam să ne plimbăm cu maşina mai departe.

Ţie îţi plăcea că eu tac. Mie îmi plăcea să fiu alături. Ajungeam uneori şi pînă la Cimişlia! Apoi eu adormeam, sub muzică şi vuruitul motorului... Ţie îţi plăcea să te plimbi cu maşina ca să-ţi vînuri gîndurile. (te rog să apreciezi că nu menţionez aici care gînduri anume) Eu eram fericită să te simt aproape măcar după miezul nopţii.

Uneori mă prind la gîndul că-mi lipsesc „plimbările să privim luna”. Şi astăzi, cînd am fost s-o privesc din alt colţ al oraşului, mi-am dat seama că ea arată altfel. Şi se priveşte altfel. Şi parcă-i mai frumoasă din colţul cela... Este pe str. Ialoveni, o „bortă-n gard”. Şi se vede de acolo tot Chişinăul nocturn. Cred că toate cuplurile de îndrăgostiţi ştiu locul cu pricina. A naibii de romantic! (priveliştea, nu şi locul de observaţie).





Blackmore's Night - Under a Violet Moon
(Doamne fereşte, nu încerc să-şi aduc sentimente de nostalgie acum! Ştiu doar că-ţi place Blackmore's Night)


0 comments:

Trimiteți un comentariu