marți, 6 iulie 2010

Rugaminte catre cititori

Scena: mămica şi tăticu în oraşul iubirii, eu acasă la Chişinău, ne pupăm prin Skype.

Mămica: Vicuşoara, cum a fost ziua ta azi? Ce-ai mai făcut?
Eu (obosită): Ei.. cum.. nişcum, mămica.. ca lunea! ce, nu ştii? am fost la lucru, am lucrat, am fost la dansuri, m-o adus Lena acasă, şi iaka mă găndesc să mă culc pînă nu-mi vine pofta de mîncare...
Mămica: La dansuri? da ce, ai fost la discotecă?
Eu: Mămica, e ora 10 abia! care discoteca? Am fost la cursuri de dansuri.




tăcere.


Eu: ei! voi sînteţi? eu nu vă aud, cred că internetu gliuceşte...
Mămica şi tăticu (simultan): nu nu! noi sîntem!
Mămica: pur şi simplu, Vica, tu cînd ne spui cîte una... noi ... ahuim (da! da! mămica a zis asta!)
Eu: da ci?!
Mămica: ăăă... înţelegi, tu ne dai peste cap tătă impresia despre tine... ba tu te duci la fudbol, şi ne povesteşti cîte jumătate de oră cum merg meciurile, ba azi iaka dansuri deam... noi ne gîndim ce va fi mai departe...
Tăticu: Da tu nu crede nikă! Asta-i de bine că tu te duci la dansuri! demult trebuia să faci ceea ce vrei! Noi te iubim fata tatei!
Mămica în hor cu tăticu: Da da! Noi te iubim şi ne bucurăm că tu te duci la dansuri!




Eu şochez părinţii cu comportamentul meu? Sărmanii, ei nu ştiu nici a cincea parte din activităţile mele şi planurile de viitor...












Am o mare rugăminte către toţi cititorii bloguşorului meu! 

Eu vreau să merg la cursuri să învăţ a merge cu motocicleta, cursuri de fotografie, vreau să fac buggee-jumping (aşa cred că se scrie), să sar cu paraşuta, să zbor cu paraplanul, să joc tenis de cîmp, şi... mai vreu încă multe, da-s greu de enumărat :)
Ap rugămintea e ca să mă ajutaţi să identific unde şi cum pot să-mi realizez toate planurile :) Din cele care le ştiu ce şi cum, nici nu le-am scris aici :) Mă vor ajuta contacte, numere de telefoane a persoanelor care ştiu unde se fac cursuri, unde poate de organizat, etc.

Voi fi extrem de recunoscătoare pentru ajutorul vostru şi promit să raportez tot :)

10 comments:

larisa spunea...

buna.vreau sa-ti spun ca sunt departe si azi am tot cautat pe net altceva decit saiturile care le stim toti fb,odn etc
sunt departe si mi-e dor de pritenii mei din moldova
am dat de blogul tau
faceam o zeama moldovenesca fara bors acru(nu am de unde sa-l iau) si m-am pus pe citit .am citi toate postarile tale,de zemama am uitat...
dar ma simt bine,nu vreau sa-ti spun cuvinte mari dar sa stii ca esti un omultz bravo si olin de viata...multumesc ca mi-ai facut seara
salutari din stockholm si sa stii ca a mai aparut un cititor fidel la tot ce scrii
scrie,spune,vorbeste ca ajuta
MERSIIIIII
mai facut sa ma simt acasa cu prietenele mele cu multa vorba, plins,ris de toate....

Ghiocica spunea...

Draga Larisa,

Multumesc pentru cuvintele frumoase :) Ma face sa ma simt mult mai bine, si imi ia din impresia ca vorbesc singura cu mine :)))

Stiu cum e sa fii departe de casa, de cei dragi, si daca blogul meu te jauta - you are always welcome! Eu am sa scriu :) Da voi sa cititi :)

O seara frumoasa si pofta mare la zeama!

Napocel spunea...

Toată lauda pentru pofta ta de viață! Ține-o tot așa! :-*

Ghiocica spunea...

Ah, Napocel! :) Multumesc! :* :* :*

Anonim spunea...

Aaaaa!!!! mi-am inchipuit-o pe mama ta zicind cuvintul cela cu a:))))))) de cursuri de motociclete check any driving school;) pe mine cindva m-a invatat Iulic de la Dingeni, pe Jawa:)))))))

Anonim spunea...

oi, am uitat. vezi cu ex-pats in ce zile (si daca) se mai organizeaza Hash House Harriers:0 the ber drinking club with a running problem. in wekenduri sunt rute de alergat si de mers, cu pricoale, after party si multa piva:)

Ghiocica spunea...

:)))))))))))))))))
Manane, eu lu Iulic deam ne dovereaiu :) o incercat el sa ma invete pe mine altceva, si eu slava Domnului am fost hitrishoara la vremea sheia :) amu is mai toanta, shi nu risc :))))))))


shi za Hash House Harriers?!

Anonim spunea...

vezi pe google despre HHH:) e super!! eu m-am tusuit cu ei pina ce nu am plecat din MDA:) da Iulic... el a fost numit dupa frate-meu, asa ca nika urit nu o riskuit sa ma invete, am numai nice memories:))

Ghiocica spunea...

ap shi eu tot good memories am avut, doar ca de alt gen :P

Zimbrista spunea...

Cei care citesc blogusorul meu, iaka vreau sa va bucur: am sa sar cu parashuta :) am s-o fac si cu o conotatie caritabila! :) detalii urmeaza, da e hotarat deja. Nu mai pot da inapoi, chiar daca-mi tremura totul in mine doar de la gandul de a sari de pe un gard! :)))))))))

Trimiteți un comentariu