miercuri, 21 iulie 2010

Fără sens şi fără temă specială

Taci, inimă proastă, taci. Nu striga. Nu spune nimic. Nu spune ce vrei şi ce-ţi doreşti, nu vreau să ştiu nimic din astea.

Sînt liberă şi independentă. Am destui ani ca să mă consider coaptă la minte şi cu decizii bine cîntărite.

Liberă de ce? Independentă de cine?

În fiecare zi mă mint că mi-i bine să trăiesc şi că savurez fiecare clipă. M-am minţit mereu, şi aşa îmi era mai uşor să trăiesc. Astăzi cînd îmi spune cineva „vai, da puternică mai erai! Să ştii că mariajul tău se duce de rîpă şi să nu arăţi asta nimănui, să ţii în tine toate cîte s-au întîmplat! Trebuie să fii de fier!” eu mă gîndesc „pe dreaq!” Nu mai eram eu puternică deloc. Eu vedeam doar ceea ce vroiam să văd. Ştiam doar ce vroiam să ştiu. Eu mi-am creat o lume frumoasă în care căsnicia mea era perfectă şi credeam cu toată inima în asta. Pentru voi a fost surpriză să aflaţi că ne despartem? Dap pentru mine! 

Azi mă mint că nu te vreau pe tine. Că eşti prea aşa, şi prea altfel, şi nu eşti potrivit. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu