vineri, 11 iunie 2010

Cu cine-ţi pierzi perioada caldă a anului?


Ca de obicei, pe mine mă inspiră să scriu pe blog o frază, un zîmbet, un gest, ceva ce am văzut, auzit, sau m-a afectat. Ieri am participat la o discuţie taaaaaaaaaare plăcută, în care cineva recomanda altcuiva să nu-şi piardă perioada caldă a anului cu persoana nepotrivită. 

Şi m-am gîndit, da cu cine-mi pierd eu perioada caldă a anului?! :) mmmm.. Vara asta am numit-o "Crazy summer". A fost "My spring", care mi-am dedicat-o mie personal - căutare de sine, echilibru psiho-emoţional, meditaţii, etc. Acuma urmează un anotimp care nu este nici pe departe preferatul meu (nu-mi plac mie căldurile!) însă care mi-am zis să-l fac vesel şi plăcut la maxim. 

Aşa.. deci, cu cine îmi petrec eu vara? Na, e multă lume în jurul meu, dar deja foarte mult timp îl dedic unui grup de persoane - Zimbrişti.  Astăzi începe FIFA World Cup 2010. O lună întreagă am să-i văd în fiecare seară :) Pierd perioada caldă a anului cu ei?... Nu prea cred. Eu totuşi savurez această perioadă deoarece sînt cu ei.

Poate că între timp apare şi persoana pentru care aş fi gata să "pierd" perioada caldă a anului... Încă nu o pot găsi... încă nu pot :(

0 comments:

Trimiteți un comentariu