duminică, 16 mai 2010

No regrets...


In anumite perioade ale vietii am impresia ca imi pare rau de ce am facut, ce fac, ce nu fac... Regrete.

Si mi-am zis sa scriu o lista de ce-mi pare rau ca am facut si de ce-mi pare rau ca nu am facut. Acest post nu a fost unul usor. m-am tot gandit mult timp la ce sa scriu, am salvat in drafts de multe ori ce scriam, si tot reveneam la el. Mi-e greu sa spun ca regret cu adevarat ceva din cele ce am facut. Tot ce am facut eu vreodata, a fost corect la timpul sau. Poate ca rezultatele au fost putin mai diferite de cele asteptate, dar,...

In ceea ce priveste regretele "ce nu am facut"... aici am o sumedenie :)
Regret ca nu am finisat studiile cum imi planificasem si nu am facut o cariera de jurist
Regret ca nu am petrecut mai mult timp cu buneii mei
Regret ca nu am fost mai insistenta in unele momente
Regret ca nu te pot avea linga mine si e doar vina mea
Regret ca esti cu altcineva si astazi asta ma doare
Regret ca astazi as putea avea mult mai multe de la tine, dar ma limitez doar la ceea ce mi-i permis de conshtiintza
Regret ca nu ma placi
Regret ca I'm not a bitch enough
Regret ca nu am un barbat linga mine care sa ma faca sa nu ma gindesc la tine = regret ca nu e nimeni care sa mi te scoata din cap
Regret ca inca te mai iubesc
Regret ca nu ma iubeshti


Regret ca.................... regret ca regret. Nu e corect. Totul ce se intimpla, ce facem, este cu un sens, si cu un motiv. Inseamna, ca asa trebuie sa fie.



Just regrets...


Si eu care credeam ca de fapt nu regret nimic........

Analizind lista asta, si cea din cap care nu-mi permit s-o fac publica, imi dau seama ca regret mai mult de lucrurile care le puteam face, insa nu le-am facut din anumite motive (rushine, gura lumii, ce va crede "el" daca procedez eu asha, etc.). 


No regrets / they don't work
No regrets / they only hurt
Write me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view
But they tell me I'm doing fine

Tu ai regrete? Ai facut sau nu ai facut ceva, si iti pare rau de asta?

2 comments:

Sanda spunea...

Vica, curaj. orice usa inchisa deschide alta, si orice shut in fund e un pas inainte! sa stii ca-mi esti exemplu in multe ce faci. si o femee ca tine tre sa petreaca mai putin timp cu gandurile in retrospectiv... pentru ca viitorul care te asteapta nu are cum sa nu fie incitant! si fericit!

Ghiocica spunea...

:) The future is bright, the future is OURS! :)
Love you Sanduta!

Trimiteți un comentariu