vineri, 14 mai 2010

Friend raising


Astazi a fost o zi din cele care le numesc eu "turbate". Presiune psihologica, activitati, evenimente, mult de lucru, nimic nu reusesc, etc. Am reusit sa ajung chiar si pe la un eveniment organizat de Primaria mun. Chisinau - Forumul primarilor si Iarmarocul informational. Printre altele, chiar insist sa va spun - am vazut niste persoane foarte interesante acolo! Eu aveam impresia ca va fi o "adunatura de predsedateli de kolhoz"... (da! mi-i rusine da asha credeam ca va fi!) Insa am fost placut surprinsa - si de participanti, si prezentatori, si speakeri, totul a fost interesant.

Nu ma intrebati de furshet ca nu am mincat nimic :) Prietenii stiu de ce :P

In timpul evenimentului am auzit o fraza care m-a facut sa inteleg multe - "fund raising = friend raising". Si mi-am dat seama ca e adevarat! Fac fundraising de un an. Sa zic ca am rezultate semnificative?.. Parca da, cu toate ca seful meu periodic imi da peste urechi ca sa nu-mi iau nasul la purtare (aha! oricum is ingimfata cind am rezultate bune! :P)

Dar imi dau seama ca majoritatea lucrurilor care am reusit sa le fac au fost datorita prietenilor. Sau celor care erau deja, sau celor care au devenit pe parcurs prieteni, sau celor care nici macar nu-si dau seama ca imi sint prieteni, dar sint prietenii Hospice-ului.

Fundraisingul nu este o chestie de bani. Este colectare de prieteni (in sensul de identificare, construire a relatiilor, si mentinerea lor). 

Abia azi mi-am dat seama, ca unul din motivele de ce imi place sa fac fundraising, este ca am posibilitatea de a cunoaste noi persoane, de a le indragi, si de a ma imprieteni cu ele. Niciodata nu am avut atatia prieteni, citi am acum! Si daca am trecut peste perioada cea grea din viata mea atat de repede (uimitor de repede pentru toata lumea!), e numai datorita voua - celor care imi sinteti alaturi, care ma sustineti, care ma incurajati.  Prietenilor mei.  

Multi ani nu stiam ce este prietenia. Sau ignoram acest lucru in viata mea. astazi eu invat sa fiu prietena. i daca nu sint o prietena la fel de buna cum imi sinteti voi mie - nu va suparati :) eu am sa fiu mai buna! :)


0 comments:

Trimiteți un comentariu