duminică, 16 mai 2010

La Multi Ani, ZIMBRU!


De ziua TA, am fost in vizita :) Mi-ai facut excursie la muzeu, prin toata baza Zimbru, prin loja VIP, prin sala de sport, etc.  Mi-ai povestit detalii pe care nu le cunosteam, si te-am vazut din alt punct de vedere. Mi-ai aratat un film frumos despre tine. Te-am indragit si pana la ziua ta :) Dar acuma, iti spun ca te iubesc, Zimbru! :) La Multi Ani!




Un filmulet foarte interesant! Recomand tuturor!




Meciul FC Zimbru - FC Nistru. Cineva mi-a zis ca-s tradatoare, ca nu sustin echipa Nistru Otaci :) Asta din cauza ca am radacini pe la Ocnita, pe-acolo... 

Chiar daca meciul era clar ca va fi cistigat de Zimbri, oricum am avut parte de suspans. Inteleg ca de fiecare daca cind merg la meci, invat ceva nou, si incepe sa-mi fie mai interesant ceea ce se intimpla pe teren. Chiar incep sa tin minte numele fotbalistilor :) :) :) 

Ce mi-a placut mie ieri? Mi-a placut sa scandez "ZIMBRU" urmat de doua batai  :) It was soooo... good! Simteam vibratii in piept. Simteam vocea fiecarui prieten de alaturi in vocea mea, si toti isi doreau acelasi lucru - victoria Zimbrilor. Simteam ca nu sint singura, si la fiecare bataie din palme simteam ca am o multime de oameni in jur care se misca in aceeasi directie, au aceleasi aspiratii, chiar daca sint atat de diferiti! 

Si golurile. 2 goluri in poarta Nistrului! A fost ceva fantastic. Uite asta adrenalina! Placere! Sarituri in sus, batai din palme, urlete, scandari, fericireeeeeeee! :)

A urmat bere cu noiii prieteni, ploaie, am ajuns acasa umeda ca un shoarece si fericita dupa o zi frumoasa :) Stiti, ziua de ieri a fost una frumoasa! Am avut parte de noi cunostinte, noi prieteni, noi senzatii! Mi-am reamintit de ceva din viata trecuta, care TREBUIA sa-mi amintesc si sa trec peste asta. N-am dormit aproape deloc noaptea, dar a fost ataaaaaaaaaaaaaaaat de vesel! Uite asta week-end frumos!

0 comments:

Trimiteți un comentariu