marți, 18 mai 2010

Buna dimineata, lume!


In fiecare dimineata viata reincepe. Soarele rasare la fel ca ieri si cum va rasari si maine. In fiecare dimineata ma gandesc ca nu vreau sa-mi las perna moale si patutul caldut, plapuma preferata... Nu vreau sa ies din casa, sa merg la lucru, sa obosesc, sa am neplaceri, stres, alergatura, insuccese... 

Nu vreau, nu vreau, si... mi se face rushine. Mi se face rushine, din cauza ca stiu, realizez foarte bine, ca exista multe persoane, care si-ar dori sa se poata ridica din patul lor insa sint mobilizati, si-ar dori sa se poata trezi, insa ei nu dorm noptile de durere, si-ar dori sa iasa din casa pentru o plimbare, insa sint legati de-un carucior, si-ar dori sa lucreze, sa alerge, sa rada, sa zambeasca, sa se certe cu cineva, poate chiar sa primeasca o mama de bataie, SA-SI TRAIASCA VIATA DIN PLIN... Si atunci nu mai iezit.

Merg la bucatarie sa-mi macin cafeaua, o fierb, si dupa asta incep sa deschid ochii. Spun buna dimineata zilei de astazi, pasarilor care ciripesc sub geam, salcamului care a inflorit si ma vrajeshte cu aroma lui... Transmit un sarut in gand si buna dimineata persoanei dragi, dupa care merg la servici. Merg sa fac ceva util, macar un lucru mic, minor de tot, dar util sa fie pentru ziua de azi. Sa stiu ca am facut o schimbare in viata cuiva, ca am facut sa zambeasca inca o persoana amarata de viata... 

Nu mai vreau sa-mi dorm diminetile trandavind. Nu mai vreau sa traiesc in zadar. Vreau sa TRAIESC cu adevarat. Sa savurez fiecare zi, fiecare clipa. Vreau sa stiu ca viata mea este una implinita. 

Buna dimineata, lume!!! TREZITI-VA!


0 comments:

Trimiteți un comentariu