sâmbătă, 21 iulie 2012

Numa să nu uit!



- Dă să-ţi fac o poză!
- Nu vreu.
- De ce?!
- Nafik ţie pozele estea?
- Să ţin minte seara asta. Mie-mi place cum mă simt azi.
- Eu tot am s-o ţin minte. Da fără poze. Eu am să ţin minte pachetul de ţigări pe masă, scrumiera semi-plină, cafeaua asta pe fund de cănuţă. Dar am s-o ţin minte la mine în cap.
- Eu mă tem să nu uit... eu tare tare tare mă tem să nu uit...

***

- Simţi cum miroase iarba?
- Îhî. A verde.
- Săracu gîndăcelu' ista. Se caţără pe firu de iarbă şi cred că se gîndeşte, ce-s cu ochii iştea mari în gospodăria mea...
- Aşa-i de verde şi el!!!
- Hai să-l suflăm de pe iarbă.
- Dă-i pace. Hai mai bine să ne uităm cum curg norii. Aşă prikolina arată, albi pe cerul albastru!

***

- Eu nu te iubesc.
- Eu ştiu.
- Iaka sincer, eu nu pot iubi. Şi pe tine nu te iubesc. Pe mama o iubesc, pe tata... da pe tine, Vica, nu te iubesc, nu te supăra.
- Da cînd ai să mă iubeşti ai să-mi spui?
- Eu n-am să te iubesc...

***

- Auzi?!
- E noapte. Ce să aud?
- Nu-nu! Tu auzi sunetul ăsta?!
- Mmmm... da... maşinile care curăţă străzile noaptea...
- Cel mai frumos sunet în oraşul meu!

***

- Eu nu am să te fac fericită.
- De ce?
- Pentru că tu meriţi să fii fericită, şi eu n-am să pot.
- Dă-ti la o parte dar, nu încurca celui care poate.

***

- Iaca, Vica, p****deţ shi mă-nervezi tu pe mine! Sari cu sapa la avioane şi îţi jioacă taracanii în cap! Eu n-am făcut nică şi pe faţă la tine deam scrie tăt shi ai tu în cap! Eu deam te ştiu! Spune! Iaca spune chiar amu la shi te-ai gîndit!
- Mătincă vreu la wc. Prea multă bere.

***

- Eu vreu un mîţişor acasă...
- Shi să fashi cu dînsu?
- Am să-l netezesc şi el o să-mi sforăie pe burtică...
- Iaca pe mine netezeşte-mă, eu imediat îţi sforăi!

***

- Domnişoară, da unde plecaţi?
- Nu plec nicăieri. Eu am ajuns deja la destinaţie.
- Da se poate să facem cunoştinţă?
- Pentru ce?
- Eu locuiesc aici, sînt din 11/1, şi poate ca vecini, net-net la o cafea, şi în general, e bine să se cunoască vecinii...
- Bună seara. Eu mă numesc Victoria.
- Vadim! Încîntat de cunoştinţă! Da s poate numărul de telefon?
- Pentru ce?
- O cafea, net-net..
- Net.
- Nu?
- Nu, Vadim, nu cred că e cazul. Dar mulţumesc de politeţe şi binevoinţă de vecin. Seară frumoasă!
- Oooo... seară frumoasă.... ce seară frumoasă chiar...

***

- "Dragă Vica, îţi scriu de pe tărîmuri îndepărtate..."
- Ce dulce. Tu eşti lîngă mine şi eu citesc scrisoarea ta.
- Nouă ne-au dat temă pe acasă la franceză, şi eu trebuia să scriu o scrisoare de departe..
- Totuna dulce...

***

- Nu mă mai iubeşti.
- Ba da, te iubesc, dar aşa cum pot eu...
- Ei.
- Da.
- Diseară la EliPili?
- Evidzent.
- Pup.
- Pup.

***

-

... trei puncte de suspensie pentru toate dialogurile care nu le pot face publice, dar care tare mă tem să le uit...



0 comments:

Trimiteți un comentariu