marți, 6 septembrie 2011

Vis matinal microbist



Gîndurile matinale de obicei sunt diferite, dar cam în aceeaşi direcţie. „De ce iaca timp de-o seară aşa lungă nu m-a sunat?!” „Oare azi îmi scrie un sms?!” „Ieri avea un zîmbet aşa de drăgălaaaaaş…. <3” şi cam tot aşa. Asta pentru că eu-s permanent cu capul în nori şi mereu îndrăgostită de cineva/ceva (după cum era uşor de înţeles, dacă tot citiţi blogul meu).

Azi ceva s-a întîmplat. Eu cum m-am trezit, mi-am dat seama că gîndurile mele nu-s normale pentru o fată, că nu-s normale pentru mine, că nu-s normale pur şi simplu, şi în general, ireale. Deci. (!) Nu m-am gîndit „Hă, tu-va-n mama voastră de vecini sfadalagii!”, nu „Sss**a! Aiştea de la etaju 5 iar fac reparaţie!”, nu „Ce soare frumos bate în geam!”, nu „Cafea… cafea… urgent cafea că mor…”

Eu m-am trezit cu gîndul şi speranţa că Gabi Balint va face rost de o baghetă magică pînă seara şi va face o minune, ca Zîna cea Bună. Că Nicuşor Calancea va avea 8 mîini şi 8 picioare şi nici o minge nu va putea intra în poarta moldovenilor. Că atacanţii noştri vor bea licoarea magică pe care o prepară druidul prieten cu Asterisc şi Obelix şi diseară vor rupe stadionul. Că apărătorii noştri vor fi ca Marele Zid Chinezesc în faţa ungurilor. Aşa, fără să-mi dau seama că nu-i real, m-am gîndit chiar că toţi spectatorii microbişti care vor fi diseară la Zimbru vor scanda „MOL-DO-VA!” şi nu vor mînca nici răsărită, nici chipsuri, şi chiar vor încerca să susţină echipa noastră naţională!!! Nişte aberaţii absolut ireale…

Eu îmi închipui că în Rai sunt cele mai moderne tehnologii informaţionale, şi Dumnezeu oricum are un monitor enorm de la care ne urmăreşte. În timpul cînd nu-s trecători la poarta Raiului, Sfântul Petru priveşte fotbal la monitorul acesta. Şi iaka mi-am închipuit că diseară vor lua cîte o bere, cîte o găleată de raci, şi au să-l cheme şi pe Ştefan cel Mare să privească meciul (dacă tot îs pe-acolo toţi, şi dacă tot Ştefan îi ştie pe unguri de prin 1467, cînd au avut un meci „amical” la Baia…)

Parcă văd o galerie de suporteri cu nimburi, care scandează „Haaaaaai, MOLDOVA!” şi la fiecare gol bătut de moldoveni bat zgomotos din aripi…




9 comments:

presasportiva spunea...

tare frumushel si fantasmagonic scris...randuri pline de optimism...ehhh noroc de'asa suflete...poate te clonam ? poate poate

Ghiocica spunea...

Totul trebuie dozat în lumea asta :) Nu mă clonaţi, vă rog! Apreciaţi-mă pe mine - unică şi irezistibilă! :D

Anonim spunea...

cred ca supradoza de cafea ti-a afectat lobul responsabil de imaginatie si ai luat-o razna prea sus....ca daca erai mai paminteanca atunci starea ta de vis se inalta nu asa de inalt....poate ca Tarzan se legana prin copacii cei mai inalti si se pupa cu fiecare maimuta pe care o intilni in cale sa o convinga sa tina diseara cu fotbalul aborigen si sa strige la tot pasul HAAAAi Moldova!

Anonim spunea...

Eu cred ca pe aleea clasicilor deja trebuie de curatat un loc.
Sau chear in loc de havuz.( Во весь рост )

-Ашэ даааа.Ашэ дзык ши еу.Яка аиста-й Фантан Мысли и Души.ЖЕСТЬ.Тарзан ту ши парере ай ?
-Апыыыыыы....Eu inca duminica ti-am zis.:-)))

Care-i mai doctor acolo ? Este patologie "Hlizitura Insomnia"...?

Iaca omu daca vrea poate tusi cu MOZGU ... A ?

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Incercam miine sa apridilim JANRU dupa IMDB.

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anonim spunea...

Vadim, culcă-te nahren!

Anonim spunea...

:-)))
Eu zic ca "Совет старейшин" de la Hollywood plinge ,in frunte cu Oprah Gail Winfrey si Tarantino.
To Red,To Hot,To Chili.
Asa un scenariu .....Caraul.:-)))
Спортивный Romance-Horror-Fantasy cu elemente de History si Mystery.

Super.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

http://www.youtube.com/watch?v=BuPPEduUeZc

Anonim spunea...

Графоманство " Ce fignea "

Лед тронулся типо...A время лечит медленно.

http://www.youtube.com/watch?v=Si8iaZSXJZA&feature=related

vs " La receta "

Totul va fi bine si Pidijeaba...:-)))
Ne revenim noi incet.:-)))

http://www.youtube.com/watch?v=S_IAqwrvEuU

Anonim spunea...

Вроде достаточно высоко...Вроде сияють се... А ?
Теперь точно не дотянутся...
Ну...Я пошел.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

http://www.youtube.com/watch?v=2OtZRHMd40U

Anonim spunea...

У многих людей есть мечта, которую можно исполнить до конца недели, а они делают из неё мечту всей жизни.

Trimiteți un comentariu