luni, 4 aprilie 2011

Zi de luni neinspirată




- Vic, şi ce ai făcut toată viaţa pînă acum?
- am trăit... cumva... 
- ap iak! trăieşte mai departe! una la alta nu încurcă!
- ...de parcă era trai?... 


Vouă vă pare că mie mi-i uşor să trăiesc pe faţa pămîntului fără să scriu pe blog? Nu, deloc! :) Pur şi simplu am ce spune, dar numai pentru urechi aparte, am ce scrie, dar numai pentru ochi speciali.

Pînă îmi trece mie acutizarea asta primăvăratică, vreau să vă spun că în ograda noastră au înflorit toporaşii. Tare-s gingaşi şi firavi, şi iarba înverzeşte tot mai tare. Îmi place cum plouă. 

Azi mă schimb. Mîine te mint. Să nu zici că nu te-am prevenit. M-am obişnuit deja să te mint. Cu ochii, cu mîinile, cu degetele cu buzele. Nu că mi-ar plăcea asta. Dar ştiu că altă soluţie nu am. Te mint pînă îmi trece. Pe urmă am să-ţi spun adevărul şi vom rîde împreună de el.

Eu aş prefera să zici tu ceva. Dacă nu... ap nu... Stăm ca doi boi şi facem haz de necaz. Seară frumoasă să aveţi, muncitori din toate colţurile lumii şi trîntori de pe loc :)



3 comments:

Dacul spunea...

si? l-ai mintit pana la urma? ;)

Ghiocica spunea...

:) îl mint... cu fiecare ocazie îl mint...

Anonim spunea...

Și-n Praga azi a plouat frumos! :)

Trimiteți un comentariu