joi, 17 martie 2011

Poza robot. Urmărire generală!




Dacă îl vedeţi la Famous, Cocos şi Barbarella în mod regulat, înseamnă că nu-i el.

Dacă îl vedeţi citind doar gazetuţa ANTENNA şi revista Pop-Corn - nu-i el

Dacă are vocea piţigăiată, isterică şi rîde din gît, de parcă amuş vomită - nu-i el.

Dacă are o gagică cu buzele de răţuşcă aninată la braţ - nu-i el.

Dacă nu ştie despre ce să vorbească şi cum să menţină o discuţie - nu-i el.

Dacă a uitat numărul de telefon al părinţilor - nu-i el.

Dacă ştie pe de rost toate adresele exacte ale localurilor glamuroase din oraş - nu-i el.

Dacă nu ştie de unde se iau banii care-i plăteşte pentru Mojito - nu-i el.

Dacă feţişoara lui [spuma laptelui] nu-i "spurcată" de inteligenţă - nu-i el.


***

Nu contează culoarea ochilor, tunsoarea, familia, provenienţa, dimensiunile financiare şi circumferinţa bicepşilor, sau culoarea blujilor. Dar dacă îl vedeţi, cu un zîmbet larg şi deschis, cu ochii senini, cu mîinile frumoase şi nişte degete lungi, gingaşe, vorbeşte de obicei la temă, are un simţ al umorului foarte rafinat şi cînd te priveşte te topeşti - să ştiţi că-i el! Pentru siguranţă, puteţi acorda atenţie stilului vestimentar - nu aleargă după modă, este îmbrăcat sau comod, sau stilat, dar totuşi elegant şi curat. 

Pe faţă i se perindă mii de gînduri despre existenţă, cutremurul din Japonia, revoluţia din 7 aprilie, proiectul la care lucrează, cartea care a citit-o aseară înainte de somn. Mereu va oferi locul unei doamne, va ajuta o băbuţă să traverseze strada, şi se va apropia de un adolescent să-i scoată mucul de ţigară din gură (evident, explicînd-i de ce nu e bine să fumezi în adolescenţă şi la orice altă vîrstă). 

Nu este indiferent faţă de oamenii care îl înconjoară, vrea să-şi facă ţara şi oraşul mai curat şi mai frumos, merge la alegeri şi mereu are o opinie proprie pe care o poate argumenta.

El are un scop în viaţă, are un suflet nobil, nu se consumă pe nimicuri, este respectat şi respectă. El nu are nevoie să dovedească nimic nimănui - el este sigur pe sine, ştie cine este, ştie ce merită. 

El nu aşteaptă ca cineva să vină să-i aducă ce vrea el. El pur şi simplu merge şi ia de ce are nevoie - e foarte conştient că el MERITĂ. 



Rog foarte mult, să nu-i spuneţi că-l caut :) Eu am să-l găsesc, sau poate îmi dă el de urmă. Nu contează, vreau să ştiu doar că există. Nu de alta, dar în ultimul timp, prea multe "cadre" cu calităţile de mai sus îmi apar în cale, şi mă sperie această evoluţie degradantă a bărbaţilor.


***


Rugăminte personală:
Dacă vedeţi un băiat în stradă, sau pe la Mall (de obicei pe-acolo se întîlnesc speciile respective), cu pantalonii foarte frumoşi dar cu vreo trei mărimi mai mici, şi (presupun că-s scurţi) nu ajung bine la brîu, din care cauză sărmănelul se tot împiedică mergînd (îl strîng, stau pe vine, dar aşa se chinuie) - eu vă rog! Din toată inima! Ajutaţi-l! Apropiaţi-vă şi ajutaţi-l să-şi ridice pantalonaşii, să nu mai arate ca bebeluşii de la creşă după ce fac treburile şi aleargă împiedicîndu-se din urma moaşei.

Mulţumesc anticipat.


Mai jos urmează ceea ce este indubitabil, unul din cele mai reprezentative calităţi ale persoanei date în căutare - chiar dacă nu poate dansa, chiar dacă nu ştie paşii de vals sau salsa, chiar dacă nu e plastic şi are ambele picioare călcate de urs, el este sigur pe sine şi este destul de nebun ca să danseze! :)




13 comments:

Unknown spunea...

nu prosta betton vika

mi-a placut enorm tot ce ai scris

bravo

from serj_b

Unknown spunea...

am ras cu pofta:)))purul adevar,si oare cine se mai indragosteste de baetii astia cu asa pantaloneii sexy,habar nu am:)))

Mara spunea...

Cum cine Aneta? Tot fetite care poarta pantalonashi cu bucile afara si cu buricul vinat de frig... Da daca te indragostesti de asa un "macho man", si te prinde miezul noptii prin oras mai bine fugi, altfel risti sa fuga el primul fluturindu-si "ciolka" in vint...
Ghiocica ,ai descris exact sitiuatia de astazi, ai desenat in culori perfecte idealul de barabat pe care tu ai vrea sa-l ai alaturi de tine,sa-ti fie confesor, sa-i darui prunci, dar vezi bine poate el se afla prin preajma ta, iar tu tot te uiti departe spre linia orizontului.

Ce bine fetelor ca suntem totusi din generatia un pic mai vechisoara, altfel am fi nevoite sa iubim pantalonashii stransi cu usa, frezura stil emo, bretoane care astupa cite un ochi, vocabularul plin de "ţi" şi "zi" drept exemplu: "şi cu ţine fata hai" sau "universi taţe"?etc.
Sper sa fiu inteleasa corect,adica hod moih mislei sa nu para cu tot deocheat...

Anonim spunea...

Имя, сестра, имя ... Назови, назови мне его имя, сестра! Кто он?
(В фильме Три мушкетёра, цитата в песне Миледи)

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=GPKKCo__tlQ

Anonim spunea...

— Однажды ты поймешь, что ищешь то, что уже имеешь, — сказал Мастер усердствующему ученику.
— Почему же я не понимаю этого сейчас?
— Потому что ты очень стараешься.
— Так что — мне не делать никаких усилий?
— Успокойся и жди — всему свое время.

Ghiocica spunea...

Răbdarea cred că este una din cele mai bune calităţi ale unei femei. Păcat că eu nu o am :) Vreau acum, azi, aici! :)

Ghiocica spunea...

cu sestraua m-ai rupt :D :D :D :D

îţi dai seama, evident, că există un nume în cap la mine :) eu am văzut pe cineva care corespunde fotorobotului meu :) de asta şi nu-mi tai vinele încă - ştiu că există! ştiu că este posibil! ştiu că nu e totul pierdut! ştiu că există el, bărbatul adevărat, care îmi place mine :)


dar..... ce greu e să rabzi şi să aştepţi! ... :)

Ghiocica spunea...

Mara, desigur că ai dreptate.... gîndim în acelaşi sens :) cu pruncii... mmm... nu mă gîndeam la asta cînd am scris :) dar oricum, nu-mi pune sare pe rană :)

Ghiocica spunea...

Aneta, să ştii că au gagele care se îndrăgostesc de ei! Fetele au vreo 14-15 ani (sau kasesk că-s adolescente) şi se omoară după tipii ăştia de sex dubios! :D

Ghiocica spunea...

hug şi pup dulce, Sergiu :) şi eu te urmăresc ce faci, chiar dacă nu comentez nimic da tu scrii rar :P

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ileeKO35zms
mai sunt shi titre cu explicatzii :)

Anonim spunea...

am pierdut sheva din trendurile modei

Trimiteți un comentariu