luni, 21 februarie 2011

Once upon a time a Monday

Inspirată de AICI, mi-am zis să fac un quick review al zilei mele de azi. 

Nimic deosebit.

Mai întîi îmi era somn. Pe urmă frig, şap iar somn. 


M-am învîrtit ca o curcă chioară prin oficiu, am aburit toată lumea şi i-am obosit pe toţi cu victoriile galben-verzi. 

Am lucrat, lucrat, lucrat.... tot timpul ăsta îmi era somn. Am zîmbit odată la un sms, m-am încruntat geloasă la un coment levîi pe fb, am pus receptorul supărată la un sunet. 

Am căscat de vreo 17 mii de ori. 

Am întîlnit o Doamnă adevărată, am văzut un iepure şi am discutat despre chestii sufleteşti. Încă odată m-am convins că eu n-am suflet, că oricum nu am grijă de el.

M-m gîndit că VREAU O ŢARĂ CA AFARĂ, unde asistentele îşi schimbă mănuşile după fiecare pacient, respectă normele igienice, se respectă pe sine, respectă oamenii, iar oamenii nu mor de septicemii după operaţii la apendicită din cauza "complicaţiilor postoperatorii".

Pe urmă m-am gîndit că vreau un blog organizat, pus la punct, şi să scrie el singur tot ce vreau eu să zic. Nea. El nu vrea. Am scuipat în gînd pe blog şi iar am căscat. Eu azi toată ziua am luptat cu somnul, că ieri seara am jucat în cărţi pînă tîrziu. Bine că măcar nu-s singură - nepotu  meu cred că leşina la şcoală azi.

Mi-am scris în agendă că sîmbătă-s ocupată. Plec în deplasare. Voi credeţi că doar de la lucru lumea merge-n deplasare? Nu, ultraşii au cele mai drăcoase deplasări, şi sîmbătă mergem să rupem ShÎfferu la Tiraspol ;)

Aaa.... eu azi iar m-am îndrăgostit, m-am luat în mîini şi m-am dezdrăgostit rezka, pe urmă m-am gîndit că are buzele frumoase, şap mai mult nu m-am gîndit la nimic. 

Mi-o părut rău că nu am ajuns la concert la Filarmonică.

Deci... nimic important. Da voi? Cum aţi petrecut ziua de azi? 

Gata? Aţi valsat? Acum ascultaţi muzică.


0 comments:

Trimiteți un comentariu