joi, 2 septembrie 2010

Summer wine

Primăvara 2010 a purtat numele de „Primăvara Mea” – în ea m-am căutat, m-am găsit (pe alocuri), m-am adunat de pe jos, m-am reparat şi am pus bazele unei noi versiuni de Victorie.  Un fel de Victoria_Delta_Version.exe. Neapărat executabil, că altfel nu merge. 



Vara am decis s-o dedic distracţiilor, aşa că a luat denumirea de „Crazy Summer” şi chiar a fost aşa. A fost  o vară rebelă, cu distracţie, realizări neaşteptate, cu gesturi şi acţiuni pe care nu le-aş fi făcut niciodată, cu chestii interesante şi scandaloase, cu tot ce este neobişnuit pentru  Victoria_Alfa_Version.exe.

Cireşica de pe tort a fost la fel neaşteptată – m-am decis în ultima zi să merg la mare. Nu ştiam cu cine merg exact, unde voi sta, cum va fi, cît mă va costa, CE mă va costa... dar am riscat! Deoarece niciodată nu mai făcusem aşa ceva. A fost vesel. Cu cîntece, glume, cu dansuri pe plajă (ahhh! Ce mă dor muşchii!!!), beach volley, plimbări nocturne, romantică, lună plină, scăldat noaptea în mare, şaurma la „astanovkă”, dejun pe calea ferată, nesiguranţă în ce voi face în următoarea umătate de oră, plăcerea de a savura secunda ASTA (!), de a face ce vreau, cînd vreau, cu cine vreau. 


Vara asta a avut miros şi gust de piersică, cireşe, căpşunele; aromă de flori de tei, trandafiri, cafea servită cu cineva drag; emoţii cu baloane multicolore; zîmbete în lan de floarea soarelui; mişcări de salsa, bachata, rumba, vals, etc; sunete de house, trance, latino; o notă de infracţiune (tentativă de furt de mere); gust de vin de vară (de cel cu sărutul unui înger); creieri zguduiţi în fel şi chip; o fericire galben-verde; îmbrăţişări ale unor persoane noi-nouţe-n viaţa mea; şi valuri... multe multe valuri... valuri de emoţii pozitive, valuri de prieteni, valuri de mirosuri şi condimente de viaţă, valuri sărate şi reci, valuri calde de pasiune... valuri felurite-au fost în vara asta :) 


Şi din toate cel mai mult mi-a plăcut (de fapt, toate mi-au plăcut), dar am savurat cu adevărat să fac lucruri noi, de care mi-e frică. Mi-a plăcut să înving provocările. Mi-a plăcut să fac un pas riscant. Să accept provocarea, după care să scuip de ciudă, după care să înţeleg că-mi place cu adevărat. Sper în toamna care a venit să pot savura cît mai multe provocări :P 




Pî.Sî.
În vara asta am dormit cu mămica... Şi am petrecut duminici cu ea :) cu surioara mea :)






Savuraţi o cupă din Vinul Meu de Vară :) Sănătate!

2 comments:

Unknown spunea...

bravo - eu tot am cunoscut un crazy man vara asta :))

relinquere spunea...

отсыпь и мне порошочка чуть чуть .. пол литровую баночку
:)

Trimiteți un comentariu