duminică, 4 iulie 2010

Me for dummies (tutorial)


Dragul meu,

Nu mă suna. Dacă vezi că-ţi vorbesc rece, nu rîd la glumele tale, şi nu susţin ideile tale de a ne vedea – nu mă suna. Fă o concluzie corectă. Nu mă interesezi.

În caz dacă nu ştiai, eticheta de „femeie divorţată” nu este echivalentă cu „femeie accesibilă”. Nu insista. Nu vei obţine nimic mai mult decît am să vreau eu să-ţi dau.

Vrei să primeşti o invitaţie la ceai din partea mea? Păi cum dreaq să te invit dacă nu mă inviţi tu undeva?! Organizează o întîlnire în oraş, într-un loc public, unde putem comunica, putem „testa marea cu piciorul”, şi dacă totul merge bine, mă petreci acasă. O întîlnire în oraş oferă o cale de retragere atît pentru mine, cît şi pentru tine, în cazul cînd nu ne potrivim.

Eu nu am nimic împotriva sexului la prima întîlnire, dar nu aştepta că am să te violez cînd te văd! Am şi eu nişte criterii de selectare a partenerului, am gusturi, preferinţe, etc. Faptul că eşti sex-bomb pentru o turmă de femei nu înseamnă că ai aceeaşi imagine în faţa mea.

Dacă ai primit o invitaţie la mine acasă, să nu crezi că te-am invitat la restaurant şi eu sunt chelneriţa. Dacă ţi-i foame – mănîncă în oraş sau acasă, iar la mine poţi savura un ceai/o cafea cu biscuiţi. Dacă am biscuiţi, că mă strădui să nu-i am în casă.

Dacă totuşi ai intrat în casa mea, nu crede că ai abonament în patul meu. Eu pot doar să comunic cu tine, să discutăm în oraş, în afara oraşului, la terasă, în cafenea, la discotecă, la cinema, la mall, şi în casă la mine. Dar asta nu înseamnă că ţi-am oferit acces liber în pat. Şi nu face mutre nemulţumite! Înseamnă că ceva n-a mers. Şi nu vom avea nici un fel de relaţie în afară de cea pe care ţi-o propun eu. Şi dacă nu putem schimba măcar două vorbe şi nu avem despre ce discuta, atunci CHIAR nu-ţi propun nici un fel de relaţie, deoarece încerc să evit persoanele care mă plictisesc. Vrei să spui că nu ar trebui să procedez aşa? Că nu e corect? Ba da, puiule! Sorry, dar eu nu vreau să-mi pierd nici jumătate de oră plictisindu-mă. Eu vreau să primesc plăcere de la fiecare clipă trăită!

Dacă ai fost invitat la mine, şi nu a mai urmat un sunet de la tine – eu îmi fac concluziile şi merg mai departe. Eu nu aştept mult. Că nu am timp! Dacă m-ai sunat şi eu nu răspund sau îţi spun de cîteva ori că sunt ocupată – fă-ţi concluziile respective.

Eu sunt o persoană multilateral dezvoltată, prefer să cred că sunt inteligentă şi educată, şi am un spectru larg de interese. Ai multe posibilităţi să mă interesezi.

Ştii, sunt persoane care nu m-au văzut niciodată în realitate, şi pe care nu le-am văzut nici eu. Dar care mi-au trezit un interes deosebit, care cu nişte fraze, cu nişte cuvinte, m-au făcut să simt o legătură emoţională şi senzuală de neînchipuit (perversule! Nu te gîndi la sex online!). Şi sunt sigură că atunci cînd am să întîlnesc persoanele în cauză, în cel mai rău caz am să fiu prietenă foarte bună şi am să mă strădui să mă întîlnesc de cele mai multe ori cu ele. Deoarece mă interesează. Mă fascinează. Prezintă o enigmă pentru mine. Şi nu una artificială, creată special. Aşa sunt ei! Sunt persoane interesante!

By the way, nu sunt alintată. Nu cer imposibilul. Eu îţi fac o favoare – salvez din timpul tău şi al meu. Şi dacă tu nu ştii ce vrei şi ce-i cu tine, păi vreau să-ţi spun că eu ştiu exact ce vreau.

Eu nu vreau să pierd timpul cu cineva. Eu vreau să-l savurez. Te implor! Fă-mă să savurez timpul cu tine dacă tot ieşim împreună!





3 Doors Down - Kryptonite


2 comments:

Emil spunea...

superb post, pe masura ce trece timpul mai descopar o parte a ta frumoasa...

Denizo spunea...

Tare super Tare :)
off baeti astea :D

Trimiteți un comentariu