luni, 28 iunie 2010

Solară.


Aşa mi-a zis soră-mea să fiu, şi aşa am fost eu toată ziua de vineri. Lumea zice că ieri a plouat. Unde?! :) la mine era un soaaaaaaaaaare frumos! Razele soarelui mi-au luminat telefonul cu sms-uri şi sunete încă imediat după miezul nopţii; antreul cînd mi-au intrat în casă la miezul nopţii cinci minute două persoane dragi cu un buchet maaaaaaaaaaare de trandafiri albi; facebook-ul şi odnoklassniki cu cadouri, imagini, clipuri şi mesaje de felicitare (vreo 300 minim!). Soarele era mare toată noaptea în inima mea, iar dimineaţă a avut loc o explozie solară la servici – BIG BADA BOOM!

Am venit prima la servici (mare minune pe lumea asta! eu de obicei întîrzii). Cînd am deschis uşa, nu-mi venea să cred ochilor – pe masă, sub masă, pe scaune, pe jos – peste tot erau baloane multicolore! Dacă iniţial aveam dubii cine pot fi autorii surprizei, la vederea decorului am recunoscut imediat stilul! E al unei viitoare designeriţe. Cu mare talent şi multă fantezie în căpşorul cela drăgălaş. Niciodată în viaţă nu am avut parte de surpriză de ziua mea. De obicei, mi-o fac singură, şi cum mi-o organizez, aşa o am. Şi aici... a început cu surprize... :)

A urmat o zi ca multe altele, cu alergătură prin oraş, cu rapoarte narative şi financiare, cu chestii de servici, etc. Noroc că am mai stat în rînd la salon pentru a face tuningul promis, şi mai aveam timp să răspund de pe mobil la mesajele de felicitare :)

A urmat chef la lucru, chef cu prietenii la terasă, chef cu prietenii acasă...

Ce mi-am notat eu pe ziua de ieri, sînt ipostazele în care am fost ieri:

Femeie. M-am simţit femeie cînd mi se sărutau mîinile, cînd primeam flori, cînd primeam mesaje de felicitare de la cunoştinţele şi prietenii bărbaţi.

Iubită. Prin mesajele de felicitare din partea admiratorilor. Nu secreţi, pur şi simplu bărbaţi care îşi exprimă afecţiunea :)

Fiică. Atunci cînd am primit mesajele de felicitare din partea părinţilor dincolo de monitor, în Skype...
 
Prietenă. La fiecare îmbrăţişare şi sărut pe obrăjori.

Colegă. Din partea celor care îşi petrec cele 9 ore din timpul zilei cu mine.

Soră. Deoarece sînt soră.... şi am o soră... şi un frate...

Nu am avut ocazia să „îmbrac” una din ipostazele importante pentru orice femeie. Nu am apucat să fiu mamă... dar într-o zi... va fi şi asta :)

Uneori credem că un simplu „La mulţi ani” e banal, şi e doar o frază de ocazie, una de a astupa golurile din comunicare. Însă chiar şi această frază banală face minuni în viaţa omului. Mie mi-au încălzit inima într-o zi ploioasă, mi-au adus soare atunci cînd cerul era noros.
Vă mulţumesc pentru urările voastre! 
They made my day!


Am sărbătorit ziua mea cu Gabi împreună :) Am primit cele mai calde îmbrăţişări de la Zimbrişti:) 

P.S. Cu fularul primit de la FC Zimbru în calitate de cadou de ziua mea am dormit deja două nopţi la rînd :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu