sâmbătă, 22 mai 2010

Cum scapi de stres?

Recent scriam pe blog ca vreau sa gasesc cit mai multe metode de a savura adrenalina. Ceva super-mega-extra extremal sau pur si simplu placut. Astazi ma intereseaza deja cum sa ma relaxez :)

Dupa o perioada destul de dificila, cu FOARTE mult stres si presiuni din toate partile, am o problema - deja a treia zi dupa eveniment nu-mi pot reveni. Tresar la fiecare sunet de telefon, nu pot adormi noptile, si am sentimentul acela ca "something's gonna happen", sau trebuia sa fac ceva si nu mai tin minte ce, si era important si soarta intregii umanitati depinde de mine si daca fac eu lucrul acesta sau nu.

Dupa un sir de experiente (unele din ele nu chiar corespund imaginii de "good girl", si prietenii stiu despre ce vorbesc eu :P ), stresul parca cedeaza, insa numai pentru perioade scurte. Probabil e nevoie de "terapie de shock" (ceva extremal, sau... na.. un shock ceva!) sau, poate e nevoie de un concediu?

Pana atunci, astazi continuu sa ma alint :) Face parte din strategia anti-stress! M-am trezit aproape de amiaza, am facut un dush contrast, cu gel de dush cu aroma milk & honey... Dupa ce imi servesc cafeaua (o savurez chiar in aceste clipe! sper sa-i simtiti mirosul), imi imbrac blujii, si... go shopping :) capucino la Mall, magazine, prieteni, etc. Sper sa fie distractiv :)

Dupa care... Merg sa privesc fotbaaaaaaaaaaaaal!!! Si sa beau bere - muuuuulta muuuuuuuulta multa! Cit incape!




De la voi astept sa-mi recomandati alte metode de relaxare :) Fara perversiuni va rog! Sau... cel putin... nu pe blog :P

0 comments:

Trimiteți un comentariu